Thursday, February 24, 2011

Fourth Year Lab Partner

assalamualaikum n salam sejahtera....fomal sket...hello u olls, post kali nie aku nak share dgn korang bout my campus life, cewah...ok,cls aku from mon-thurs jeh..so, fri until sun aku holiday beb...hoyeh!! aku ada lab setiap hari rabu dr kul10-1.ada 2subjek yg memerlukan haku bertafakul dalam lab, lab IC Design n Real Time System..sume nie berkaitan dgn coding je.susah tak???perghhhh...ssh gle beb...hehe, bg org yg sgtlah xminat coding2 nie, mmg la ssh wehh..tehehe..for RTS aku patner dgn 2org dak cine yg macho woo...nme dorg BONG YIH YEONG n TAN SWEE JEN.n for IC Design i bersama SRI VANITHA. haaaa....1 Malaysia kan =) Act kwn2 malay sume dah ada partner masing2..so aku sorang jela yg xde partner ,so aku join je budak2 nie , diaorg best to the fullest!! knp aku xde partner malay???ohhhhhhhhhh.......act aku xrapat dgn dak2 malay cls aku, tegur2 gitu je.aku lebih mendiamkan diri dlm cls.act, aku segan ngn dorang coz aku nie bukan rajin bab2 electronic nie, so bila buat keje group, aku la org yg sll lambat anta keje kat group leader..hahaha..pecah rahsia wehh...biasalah, dah xminat, mmg buat keje mcm nak xnak jeh kan..sorry yeh kwn2ku sekalian...tp aku xde pon beprasangka burok pada dorang juz aku lbey selesa duk diam je.oh ya, tetbe teringat ttg talk ethics semalam, penceramah tu ajar mcm mane nak jd mature???senang jeh die ckp, juz reduce your talking!!..teheheh..so, dlm case aku,baik aku diamkan diri jeh.lebeh mature.hahha..konon la kan..jom aku kenalkan rakan2 lab seperjuanganku...adios...


haha...sempat lagi bong tunjuk good!!

memerhati dgn penuh kusyuk...

satu2nye dak india pompuan dlm cls, sri...u look very seri2 la...

ok..nie pose ngada2 aku time lab.haha...lupeh nak mention, MATA AKU LEBAM EXTREMLY sbb siapkan long repot semlm..waaaa

No comments:

Post a Comment