Monday, June 25, 2012

Hot Springs. Spa

assalamualaikum...

ok, tu cerita sampingan jeh. yang nak cerita kali nieh, malam semalam kan, oleh kerana terasa diri ini seperti belon. eh? mengaku?! haha! so, contact jela sesiapa yang free nak teman aku pergi berendam air panas.. heee syokkknya.... dulu kat melaka memang rajin jugak pergi air panas gadik. memang best! balik tu memang tidur lena beb. sedap gila tidur and then angin dalam badan semua keluar melalui lubang lubang yang di sediakan. euw! haha!

so semalam pergi hot springs tambun dengan azra. tiket rm15. T_______T layan jela kan. erm...ok la, not bad. ada jacuzzi lagi tau u olls... best best! heehee.. layan gambar jom.


me and azra. we all bff tapi kan, azra muda 3tahun dari aku. see, aku nampak and berjiwa muda giteww.. even though beza 3tahun tapi kteorang ber-aku-kau jeh, tak payah la gedik gedik panggil aku kakak hoi! tapi kalau adik ipar tuuu... ehem.. xpe xpe, you can call me kak alia comel. eh?! haha


model lost world of tambun yang dikutip di tepi jalan. eh?! haha! jangan marah azra :p



No comments:

Post a Comment