Saturday, September 29, 2012

Hari Sabtu

salam :)

kecoh jeh nak announce hari nieh hari Sabtu. orang lain pon tahu la hari nieh hari apa. kecoh r kau alia...

oh, bagun pagi pagi rasa nak sarapan kat luar tapi tak de siapa pon ajak T_____T nak keluar seorang memang thakk la kan.. aaaa i miss Melaka sooooooo much. bangun pagi jeh ada orang ajak sarapan, siap ambil depan depan rumah lagi. ok tipu. hehe... sarapan dengan housemate je. diorang kalau bangun lewat, sengaja aku pasang tv kuat kuat, motip nak suruh diorang bangun nak pergi sarapan sama sama. kehkeh... pecah rahsia aku. ops!

today tengah hari nanti nak teman Mahirah ambil jubah kat keyyelll... yeeppeeee berjalan! aku kan kaki jalan. hehe... next week pon turun putrajaya lagi, jalan jalan lagi. best best. duduk ipoh seperti katak yang tinggal di bawah botol transparent jeh. *eh, macam pernah aku cakap ayat nieh pada someone. siapa ya? fikir fikir. haha! ok sangat POYO! *eh, member aku cakap, dalam kamus dewan bahasa hape tah, maksud poyo tu cantik. betul ke?? kalau betul boleh la selalu cakap aku poyo. -_____-" muntah pelangi please! haha!


hm... lepas nieh nak try lah update blog tiap tiap hari. rasa semangat jeh baca blog orang lain update tiap tiap hari. rasa tercabar beb! haish! tak boleh jadi nieh alia. mengikut orang lak kau alia. hehehe... wateva lah...


jom siap siap nak pergi bayar bil internet. TM nieh pon satu, aku dah bayar bulan lepas punya bil, cakap aku tak bayar lagi. grrrr~~~ buat orang bengang gelabah jeh....

ok adios.. :)

No comments:

Post a Comment