Wednesday, December 26, 2012

December : Bulan makan nasi minyak

assalamualaikum...

hallo hallo. lama dah tak menaip laju-laju kat blog ea? busy lah *cewah busy! ahaha! ok diam!

so so so, last two weeks and last week gigih ohkay pergi makan kenduri kawan kawan. *ceh, macam ramai jeh kawan kan? hehe. 15Dec kenduri kak madihah, 16Dec kenduri farah and 22Dec kenduri farah lagi. kenduri farah buat 2 kali. suppose nya dah pergi sekali udah ler kan tapi di sebabkan aku kan kepociiii, dua dua kenduri aku nak attend. haha! siap paksa hantar kad lagi.

so, mari lah mari, mari mencuci, cuci lah mata, mata lah cuci dengan gambar gambar kenduri + crazy friends :D
me and farah. oh, baju aku nieh baju emergency. aku dah iron dah baju kurung, warna pon sweet sweet jeh, skali span dia takde pulak. haish! terpaksa tukar baju :( dah tak cun dah. eh?! haha


nieh masa 16Dec. buat kat Dewan Changkat, Batu Gajah :) *sila abaikan pipi ku seperti pau kacang ^___^

Farah + Suami :) Congratulation

next wedding, dua pengapit sejoli nieh!!! sepadan sepadan :)
nieh buat dekat Dewan Bankuet, SUK. exclusive wedding, raja pun datang :) *aku jakun sket. haha!

the girls! :D

the boys! :D segak bersampin ok. gadis lain tengok boleh pengsan. :p

we are..........superstar! eh? haha!

oi mak, cantik betul pelamin nieh!! adore ^_____^







last
inilah gaya seorang lecturer bila di kelilingi gadis gadis. ayu gitew.... hahah!



*to fellow friends, you are the bestest friends that i have! thanks a lot makes me laugh and smile! till we meet again!  i love you

No comments:

Post a Comment