Tuesday, March 12, 2013

Ini yang mampu...

assalamualaikum...

tah, aku pun tak tahu nak start cerita macam mana tapi aku nak cerita pasal pergi kenduri kawan kahwin je pong tapi macam tak best pulak asyik asyik title kenduri kawan or congratulation what so ever lah kan. jadi letak jela ini yang mampu. lagi pun memang ini je yang mampu aku fikirkan. hahah! tak kelakar eh? ok jangan gelak! *sentap

last saturday, gigih oke teman maria g kenduri kawan dia kat marina island. actually aku kenal juga member maria nieh, senior kteorang masa belajar kat utem dulu. tapi takde lah rapat mana pon. dah orang ajak makan free den pon laju jolahh.. hehe...

tahniah zul & pasangan.. isteri zul nieh dulu selalu jeh senyum senyum kat aku masa kat utem dulu cuma tak sempat nak berkenalan. ehehe :D

majlisnye buat betul betul kat jeti marina island tu. konsep outdoor. cantik. ala ala garden wedding theme. i likeeee....



ahli rombongan bersama pengantin.. sorang tu mak buyung sudahhh... hehe... aku suka sangat weh tengok orang pregnant nieh, rasa nak usap usap jeh perut tu... comelllllll sangat. tak sabar! eh? haha!

dah habis makan, kteorang pon pusing pusing mengambil gambar syok sendiri... ehehe



the end






No comments:

Post a Comment