Saturday, October 29, 2011

Happy Deepavali to my Friends

Salam...

pic perasantan haruslah ada ^^
Hey hey hey… first of all, happy deepavali to my friends thina and mohan! Siang tadi jumpa diorang, Lama dowh tak jumpa diorang, ada la dalam 3tahun macam tu. Lama kan kan? Yela, aku belajar nun di selatan, mohan di utara and thina di Singapore. Cuti pon tak sama. And nak jumpa memang susah lah…

sangat YUMMYYY! 
 So, we met at jusco ipoh tercinta. Aku sampai agak awal so pusing pusing la jusco yang so boring tu and ternampak 1 dress wow! Cantik siottt.. memang nak beli tapi terpaksa fikir banyak kali jugak memandangkan my willing to meet my ehem ehem another 2weeks lebih tinggi so kena la simpan duit, kene jimat jimat sikit.

model tutti frutti :)

So, dah puas cuci mata, diorang pon sampai. Serius teruja beb jumpa kawan lama kan. And first impression diorang “whaaoo alia, u looks sopan dari dulu and dah berisi” and I was like “hah what?? Omg, yes memang berisi pon.” Lalalalala but “sopon” tu mabe style aku bertudung kot, dulu pakai tudung bawal jeh kan, sekarang dah pakai shawl la, pashmina la, hijab la. Tapi hari tu masa aku pakai style pashmina macam nieh, dania pon ada tegur “lain acu lia pakai shawl nie, Nampak alim” bhahaha alim la sahngat kan kan…

harrghh mamat poyos!
Ok, back to the story thina and mohan, we nonstop talking about current life masing masing. Thina sekarang kerja di Singapore, lama dah dia kerja sana, Tak sure kerja apa but under engineering juga. And mohan baru habis belajar and start bulan November nieh dia kerja di maybank KL.  We all lepak lepak dekat tutti frutti jeh.

Balik tu ada la pesan memesan suruh keep in touch kan and aku siap kene perli lagi “eleh u alia, kte anta chat bukan nak layan, sombong. Balas chat pon setengah jam lepas tu baru reply hye, sombong!” hahahahaha! See guys! Kawan sendiri pon aku malas nak balas, inikan pulak orang yang aku tak kenal. K, bukan tak nak balas, aku pakai broadband so line sangat lembab ohkey, jadinya malas la nak reply nanti line hang. Hope you all faham key J


For thina and mohan, thanks for your time. Ada gak masa kan nak layan member korang nieh time deepavali, until we meet agaian yeah… 


1 comment:

  1. aishh,tunjuk aiskrim pulak dahh kamu ni huhu..kecur liur jugak tengok..erm,nyum.nyum..
    p/s:you look so gorgeous dear!:)

    ReplyDelete