Monday, October 3, 2011

The Sunday. lalalalala

salam...

hey girls and guys.macam mana last weekend korang? best tak ? pergi mana? *gila sibuk hal orang kan...hehe.. hm... semalam before jalan jalan aku ada la tolong kakak ipar aku buat apam. nak buat polcadot apam tapi tah apa apa la jadi corak apam tu. yang bestnya kteorang buat sama sama dengan anak anak sedara aku, serius fun betol bila bekerjasama macam tu, boleh gurau gurau. tengok sapa punya corak lagi cantik and bla bla bla.


yes, ini yang aku buat! haha! disaster kan kan. haha! blasah jela labu

antara penolong penolongnya... sexy gila yang sorang tu, aaww, siap tak mandi lagi. opp

yang lelaki pon sibok jugak nak buat..alahai~~

ok, yang dah masak tak sempat snap pic sebab dah licin dah...


then lepas tu aku keluar la jalan jalan dengan my eldest niece. best keluar degan dia, boleh la nak buat kawan, dia dah besar and matang, i'm proud of her :) tak banyak pon shoping because, ehem! paham paham jela penganggur nieh, duet poket kena catu catu.hehe.. so kteorang jalan jalan and snap pictures. yes! perkara wajib yang akan kteorang buat, kteorang akan bergambar because both of us love camera. hehe.




peace!






No comments:

Post a Comment