Thursday, October 27, 2011

Windmill ^^

salam...


ok, hari tu bawa dania makan dekat windmill dengan dua sahabat aku, fiza and cik moon. aku and diorang nak kata selalu lepak sini tak jugak la, sekali sekala je bila duit ada sikit kan.hehe.. sini kebanyakan makanan western food tapi nasi goreng pon ada juga :) makanan dia boleh tahan la. rasa standard jeh, nak kata sedap gila gila tu tak adalah kan... yang penting apa kawan kawan? view dia cantikkk.. muahaha! yes, aku suka sangat pergi tempat tempat yang cantik, snap pic banyak banyak buat muka tamalu. hehehe.. *jakun..ngeee... tapi pergi tempat tempat yang mampu jela, yang tak mampu tu tunggu kerja nanti boleh la kot nak pegi kan.. hehe...opp opp, ok ok, gerai, warung, mamak pon aku layan jugak. tadahal la beb! gua boleh jeh nak lepak lepak kedai kedai tepi jalan, yang penting bersih :) best lepak sini, so, u alls should try it <3











2 comments:

  1. makan.makan.dan makan je kamu ni alia..hehe tapi nice entry sebab bolehlah pasni saya pergi try makan kat situ.haha

    ReplyDelete
  2. ha, tau xpe.. best la update makanan best best. haha! ;p

    ReplyDelete