Wednesday, August 10, 2011

See U

salam...

owh, See U tu nama restoren steamboat. yeah, tadi aku pergi berbuka kat sana. ini first time berbuka kat luar untuk ramadhan tahun nie. sebelum nieh pergi bazar jeh, jimat~~

See U nieh aku tak pernah try, biasa pergi johnny or seoul garden jeh. so hari nieh nak try makan dekat See U lak.so far, aku tak berapa nak suka makan kat sini sebab tak berapa nak sedap but harga affordable la. so kalau korang nak try, boleh aje. :)


nie menu yang aku makan tadi :) hape tah name die tapi yang pasti ada dumpling :)

sipot ku kepitan

ok, nieh di seoul garden. masa nieh aku makan murah je guna student card dapat rm19.90 if not mistaken. tapi member aku cakap masa die pergi time bulan puasa sorang kene rm40++. okbai. 

ok, nieh masa makan di johnny. so korang boleh la fikir2 nak choose steamboat mane yang best but i prefer either johnny or seoul garden la, puas hati. See U...mmm sekadar boleh mencuba jela~~

tempat2 steamboat nieh jeh yang aku tau kat melaka nieh, yang lain aku tak tahu. kalau korang tahu, sila la share dengan aku ea, nak try :) 


No comments:

Post a Comment