Sunday, May 27, 2012

aloha! There goes my weekend!!!

assalamualaikum...

Sunday evening already meh???!!!  mannnnn....... my weekend went  fast! feeling like...err semalam baru tengok jam kat dinding surau kat tempat kerja tunggu pukul5pm sebab nak blah awal that friday! muahaha! so,  i went home to Pantai Remis this weekend. got schoolmate's wedding, jadinya i olls pon tidak melepaskan peluang menyibukkan dan menghadirkan diri serta memeriahkan majlis rakan rakan dan taulan...

here are the pictures.. Congratulation to Suraya anak Nizam :)


tahniah u olls...

they're my schoolmates. amalina, noraini, suraya, me and riduan :)

ok.. ini celita hali saturday punya lorrr....jumpa kawan kawan lama, sembang sembang pasal kerja semua... 



esok kerja! sekian...



oh oh oh!!!

satu lagi!!!



tadi masa first2 aku buka blog, aku baca ruang chat, hampir pengsan ohkay baca abang sahab komen kat blog aku! rasanya aku tak friend dengan dia nieh kat fb, macam mana dia tau blog aku nieh? owh, abang sahab nieh senior kat tempat kerja aku which is selaluuuuu kenakan aku! but yet, aku tak kisah pon.... aku tau dia sengaja mengusik.... gua bukan hati sensitip beb.. cuma memang time meeting gua blurr sebab gua tak minat beb... haha! :p

ni komen dia "salam, ko skrg blh senyum2 kan. xpe.....tunggu Genji sampai k"

Genji yang di maksudkan boss dari Jepun nak datang june nieh... ada gua kisah? dia marah marah gua, gua blah rrrrr.. haha!!! :p




1 comment:

  1. peluang hang utk jadi tong drum agak tinggi., serius., hahahaha..

    ReplyDelete