Thursday, May 31, 2012

Dorayaki

assalamualaikum...

berita gembira, boss dari jepun dah masuk kerja hari ni =.=" jadi lepas nieh tak boleh balik sharp pukul5pm T_______T  lalalalala. aku memang "suka" sangat duk kat tempat kerja. aku kan "rajinnnnn" sangat. T_________T

aha, tadi lepas balik kerja buat "patrol audit" dekat jusco pulak. yehooo lompat katak dapat window shopping lagi...nak tahu tak aku jumpa apa? jumpa handbag pehhhh cantik menarik tertarik kau memang de bommm betul la handbag handbag sekarang! masa aku nak beli dulu, masa aku ke hulu ke hilir hangkut duit banyak banyak dalam poket, satu handbag pon aku tak berkenan! bila poket tinggal habuk jeh, belambak lambak pulak! geram tahap maximum! saboo jela, pandang pandang jeling jeling sambil telan air liur jela weyyy....

sekarang nieh ada baju lambak lambak sales kat jusco, 3kali masuk fitting room tau tadi, baju 15hinggit jeh kan, ligat la pilih. *kemain cakap window shopping tapi try jugak baju kan... dasar perempuan betul la kau alia.... muahahaha! try punya try semua tak kene kat hati. pastu jalan jalan la lagi.

then dah puas window shopping, konon kononnya window shopping la kan, terus pergi beli dorayaki!!! yummy!!! my favourite!! perisa coklat, strawberry & red bean :) kemain sampai tiga, makan dua pastu kenyang tapi tak nak membazir, sumbat jugak tiga tiga ketul, mana tak belon? eh?! haha!

dorayaki yummy!!!


oh! oh! tadi kan..... senior i olls tegur i tau... dia cakap "ninja ninja" then kali nieh aku pickup la sikit, dia baca post aku yang latest tu.. cecece rajin ea follow blog alia sekarang? kalau macam nieh kene puji lambung lambung r senior senior kat tempat kerja dalam blog nieh, senang sikit nak kautim apa apa nanti kat tempat kerja yedak???? muahahaha! anyway, thanks to senior senior yang membaca ea.. nak sebut nama kang senior senior tu malu malu tucing lak kang.. blog i olls ramai silent readers.. eceh, budget hot dowh! hahaha!

ok, thats all for today! sayonara....





No comments:

Post a Comment