Tuesday, May 15, 2012

Selamat Hari Ibu & Selamat Hari Guru



&




assalamualaikum....

hye rakan rakan dan taulan... post ini khas buat untuk emak tercinta.

 SELAMAT HARI IBU & SELAMAT HARI GURU!!!

err.... semalam kan, aku buat surprise ohkay dekat mak aku. actually, masa hari ibu 13 May tu tak sempat nak beli apa apa pon. then petang tu minum minum petang la dengan mak then mak cerita la, jiran kteorang tu, anak dia beli macam macam sempena hari ibu. masa tu terasa gila kot... rasa sedih pon ada sebabnya mesti mak fikir anak dia nieh tak ingat, tak menghargai. but seriously aku tak sempat nak beli apa apa pun hari ahad tu... 

so, hari isnin, lepas kerja jeh terus aku pergi beli dominos pizza. hehe.. 

 sampai jeh rumah, dengan kendong pizza yang banyak itu, terus aku say "HAPPY MOTHER'S DAY!!!" sambil hulurkan pizza. dalam plastic tu ada kad.. masa mak baca kad tu, aku cium pipi beliau and masa tu suara mak bergetar said terima kasih  tanda terharu and aku turut terharu skali... hati tacing kot.. alahai anak mak.... haha!

and for my mom , also selamat hari guru.. mesti mak rindu zaman zaman mengajar dulu but for me, you're my salute teacher forever!!! 

&

I LOVE YOU SO MUCH!!!






No comments:

Post a Comment