Tuesday, May 1, 2012

Berangan...

assalamualaikum...& happy labor day!!!

lama tak post apa-apa. boring kan... lately nieh like seriously aku kuat gile berangan ohkay!

situasi :

1. bawa kerata
yes, ini feveret aku time berangan. best gila berangan time bawa kereta sebabnya perjalanan tak akan rasa jauh. tup tup dah sampai. walaupon tempat kerja aku ambil masa 30minit tapi aku rasa macam 5minit jeh. bagus bukan?

2. sebelum tidur
nie lagi satu feveret time. sebelum tidur tu baring baring pandang siling pastu berangan. kadang kadang berangan tu sampai masuk mimpi. mimpi mimpi indah gitew...hehe.

3. tonton cerita korea/jepun
yang nieh aku rasa semua orang pon berangan kot time tengok. nak dapat bf/gf yang sweet la, apa la kan. serious memang sangat kuat berangan time nieh.

4. masa menunggu
hah! masa nak tunggu sesiapa datang ambil kat rumah nak hang out, time nieh sempat lagi aku berangan. see, kuat berangan kan..

5. time ehem! time dalam bilik air
ok, tak kira la mandi ke, buang apa apa yang patut ke kan, aku suka berangan dalam bilik air. time mandi kadang kadang ambil masa sejam sebab syok sangat berangan sambil disirami air suam suam kuku kan. pehhh best gila ohkay time nieh..


apa yang aku berangan???! ok, aku berangan pasal... ehem... pasal KAHWIN! hahahaha!

okbai


No comments:

Post a Comment