Friday, November 11, 2011

11.11.11 itu indah :)

salam...


hey fellows... huh nak jugak buat entry 11.11.11... indah la, tarikh cantik la, ada luck la, tah hape hape lagi la kan... tapi memang tarikh nieh best pon.muahahaa *ok, tak kelakar...

today aku rasa happy sangat because aku dapat banyak berita gumbira dari teman teman rapat. ada yang nak bertunang la, kawin la, dapat kerja la, sambung blajar la, bla bla bla la...bestnya!!! gembira, bahagia, terharu... *aku lak yang lebih lebih kan? yes, aku memang excited gila kalau dengar berita best best macam nieh..phewww rasa nak cium cium jeh korang kalau ada depan aku *see! melampau sungguh ke"excited"an aku...

anyway, for my friends, TAHNIAH! aku tumpang gembira and bahagia! tak sabar nak jadi auntie Alia. alolololo so sweet!! *see! melampau lagi! kawan baru nak tunang kau dah fikir jauh da kan? pheeuuuww alia alia...

so babes, aku doakan korang semua di permudahkan urusan, bahagia selamanya. amin...

owh, sejak dua tiga hari lepas aku mengalami suatu keadaan yang sangat kritikal. tapi yes, aku pernah lalui yang lagi teruk dari itu so, CHILL jeh alia..lalalala... alia ada kawan yang sangat setia mendengar segala masalah. time sedih dia selalu bersama, time happy pon selalu bersama, time susah lagi dia selalu bersama. best sangat and aku sangat sangat hargai korang!

thanks to FIZA (ololololohhhh ayuuunyeee, pinjam spek. ;p )


thanks to MARIA (ini paling comel skali pic alien dari planet namek *dragonball)


thanks to TIRAH (makcik nieh lagi xbole blah, nak yg kiut kiut jeh, jom tgk die buat pic aku camne lak)


thanks to FARAH (makcik nieh bernasib baik sebab takde pic horror die kan, nie plg horror kot. haha! )


and myself ( TOLONG JANGAN MENTERTAWAKAN DAKU!) -ok, tak berkesan. gelak la puas puas. gelak!




I LOVE YOU SAHABAT! <3

No comments:

Post a Comment