Tuesday, November 22, 2011

Hebatnya HARIMAU MELAYA !

salam...


yeah, di ucapkan TAHNIAH & SYABAS pasukan bola sepak kita kerana memenangi piala emas untuk sukan sea dan tidak menghampakan rakyat-rakyat Malaysia. dah macam pembaca berita or penulis artikel surat khabar dah aku nieh. so, aku yakin semalam semua duk depan tv menyaksikan perlawanaan bola sepak antara Malaysia vs Indonesia kan. semua excited. aku tahu tu, aku faham sangat sangat perasaan korang.





ramai yang update status facebook "jantung nak tercabut" la, "bulu hidong nak terkeluar" la, "fakri bla bla bla" la *owh, tapi dia memang hampeh! @@ err~~ nanti ada orang terasa. ok minta maaf. *cakap kat orang lain, orang lain terasa. @@




owh, saya terjatuh cinta dengan dia ---> BADDROL BAKHTIAR

hensome kan?

aaa hatiku cair~~~



see! sangat BERGAYA kan?

ok, aku suka dia ofkos sebab dia wira kita kan tapi tapi reason paling kuat aku suka dia sebab muka dia nampak baik, tenang, macam alim ulama @@ lol.....






*owh, saya minta maaf sangat sangat pada awak. saya tahu awak tunggu saya dah lama. yeah, memang lama. awak selalu bagi peluang pada saya untuk suka orang lain then bila saya ada masalah dan kembali single, awak muncul kembali dalam hidup saya. saya hargai awak. hargai sangat tapi tolong faham, cinta tak boleh dipaksa. awak baik, ada rupa, kerjaya bagus malah lebih bagus dari seorang jurutera tapi saya tak mampu menyintai awak :'( cinta tak boleh di paksa!!! 


No comments:

Post a Comment