Monday, January 2, 2012

A Drink From Paradise.... Available On Earth: Black Canyon ^^


assalamualaikum...


ohoooo hari nieh tak bijak berbelanja ea murid murid. ok, sambungan daripada entry tutti frutti. well, hari nieh macam nak makan benda benda baru, makan dekat TGI Friday ke, The Garden ke tapi ehem purse macam berbunyi "harap maaf, kredit anda tidak mencukupi bla bla bla..." di petik dari ayat operator fon sesiapa jelah yang kredit hampeh kan. *owh TGI Friday aku tak pernah try tapi Garden pernah la skali. so, paham paham jela time nieh. makan ikut kemampuan... nak masuk black canyon pon fikir banyak kali kot. owh, nieh first time kat canyon. NOOB 





siap check purse kot takut tak cukup duit, tak kan aku nak jual anak sedara aku plak kan, potong jari kuku manis la kalau aku sanggup buat camtuh, aku lagi sanggup jadi tukang tumbuk sambal ke kat situ kalau tak cukup duit nak bayar. jap, sini ada buat sambal ke? entah, tibai jeh taip nieh. so, check punya check, ehem cukup la kot ek. blasah jela masuk canyon nieh. 

masa tengok menu tu, fuhh lega mak nox... takde la mahal sangat. boleh la belagak sikit. ceh! dasar kekampungan behtull larh khau ahliah. mueheuheu... so, dengan bangga order la nasik hape tah, dia bagi peha 2ketul kot, mau meletop aku makan nasi ayam 2ketul plus sayur sayuran. rezeki jangan di tolak yedak? makan jela selagi mampu. 

order

waiting

enjoy your meal bak kata orang nepal tu...


nasi apa tah namanya nieh tapi sedap ^^


gambar pon nak ikut turutan.... ^^





and dania makan udon tom yam mee. ooooo macam nieh rupanya mee udon yang aku sebut sebut kan masa oral jepun ari tu.. sedap mee and kauhnya, lemak lemak spicy gitew... 







blurppp alhamdulillah syukur nikmat Tuhan berikan... sedap makan di black canyon nieh and harga affordable. 


serious jakun nak mam*** bila kopi dia kacau dengan kulit kayu manis ! or in English sweet wood! eh silap cinnamon ! *itula pentingnya english education bak kata usop wilcha.


licin............. cuma biskut tu dah full tank nak telan :)



-A Drink From Paradise.... Available On Earth-
nieh slogan Black Canyon. bukan aku sengaja reka. harap maklum ^^


No comments:

Post a Comment