Saturday, January 7, 2012

Gedik behtul la wey !

assalamualaikum...

ok, tajuk entry bukan nak marah sesapa or nak em nak mengata sesapa oohkay. sila baca sambil tutup mata entry nieh sampai habis. eh, bodo ke hape haku nieh? ok tak bodo, sape yang ikut cakap aku p tutup mata jeh bodo. muahahaha tak lawak. 

serius tak de keje hari nieh, pastu edit edit gambar sambil chatting dengan Malaysian Boy. muahaha. eh apsal aku gelak. hepy kot. arghh lantak ko la alia nak gelak ke hape. abaikan baris ayat nieh, ke korang da baca? da baca ea?! adoi mekaseh la buat susah susah jeh. muahaha lagi. 

err... tetbe aku terfikir, sebenarnya aku nieh gedik ke tak eh di pandangan mata korang?? especially member member boys. apa eh pandangan korang kat aku? gedik ke haku, sopan ke haku, sempoi kah, lemah lembut kah? LEMAH LEMBUT mungkin la kan. kahkahkah. TIDAK MUNGKIN ada la. kahkahkah lagi. eh perlu ke??

tetbe terfikir lagi... andai la suatu hari nanti aku berkahwin... ANDAI?? omg! ayat tak sesuai langsung, andai tu macam jadi tak jadi kahwin lak kan, aku nak kahwin weyyyyyy tapi bukan sekarang la (hehe), katakan la aku kahwin suatu hari nanti, then mak mentua aku baca setiap entry dalam blog aku nieh, then tengok gambar gambar aku yang tak berapa nak senonoh nieh, agak agak apa la tanggapan dia kat aku eh? aah peduli apa aku, aku da kawin pon dengan anaknya. kahkahkah. gelak jahat! 


oh tidak!!! 


malu beb malu. and lagi satu, aku nak hidup lama kot dengan anak beliau, jadi reputasi baik harus di kekalkan yedak? kehkehkeh... em.... ok, jap. boleh tak nak bagi pandangan pada diri sendiri? muahaha! anda akan membaca ayat ayat perasan nieh, sudah bersediakah???

ok, aku rasa aku nieh takde lah gedik sangat kot. kot la. tapi manja tu ada jugak la time time nak mengawan ke. eh! hahaha syielap pulak. time time tertentu la kan, harus lah manja manja sikit, baru perempuan... tak kan setiap masa nak cool....jeh....keras jeh kan.... jadi mungkin sometimes tu terlebih manja atau sama dengan gedik lah kot. KOT lah. 

em, about mak mentua tu.... em lambat lagi ye dak.. special boy friend pon takde lagi. ehem! so, enjoy jela dulu. dah serious nanti kita fikir lain macam mana. laa.... nak fikir apa lagi? err.... fikir nak berubah la kot eh? ke be yourself jeh? be yourself jela. kakak ipar aku anak tunggal, manja tapi bila kahwin ngan abang aku, relax jeh, mak aku sayang jeh kat dia... hope mak mentua aku pon sporting la yea mama. cecece.... dah panggil mama dah sekarang. ke ummi? ke mak? ke ibu? 

ok, serious nak tunjuk kat korang pic gedik aku. korang fikir la sendiri aku gedik ke tak eh. and and and..... sape yang baca tuh boleh drop your komen. aku banyak gila masa nak layan korang nieh. muahahaha!


pic gedik 1. tangan tuh budget diva habis larh khau alia? kesian~


pic gedik 2. thehehe... teringin doo nak main benda alah nieh. blasah jela labu...


kesian aku. aku sedar jeh diri aku nieh childish tapi why why why rasa best jeh jadi childish nieh. rasa syomel sangat sangat and rasa LEMAH LEMBUT lah sangat.  muahahaha! (dasar anak bongsu)   opppp tapi aku sangat berdikari ohkay. tak caya tanya mak kite... haha!


pic gedik 3. yuckkksss bibir....

keke. nieh sahabat baik aku. kteorang seusia.... kahkahkah

yezzaaaa..... ce teka ce teka sape yang gedik plus poyo tuh? ofkos bukan haku! muahaha! yeah, aku juga memiliki kawan kawan yang gedik setara or setaraf dengan empunya asamgaramhalia blog. cecece hari nieh macam nak promote blog sket. ke korang buleh tolong promotekan? perlu ker??? pheuuuww...




*to bakal mak mentua ku... ehem! err... alia akan cuba jadi yang terbaik. insyaAllah alia tak gedik dah selepas berkahwin dengan anak mama. haha! salam sayang dari alia........  :p





No comments:

Post a Comment