Monday, February 25, 2013

Meronggeng

assalamualaikum...

eh hey minggu nieh meronggeng jeh ok. semalam teman tirah cari lace baju sanding dia, aku lak yang berpinar bijik mata tengok lace cantik cantik kat gulatis. on the spot rasa nak tukar tema time nikah nanti. pfft... kalau incik tunang sponser boleh lah nak tukar color baju nikah yedak? ehehe. lambat lagi padahal, tapi excited macam esok jeh nak nikah ken.. hahah

oh, tadi aku ronda ronda blog tirah yang dah bersawang and berhabuk tuh, *hahahah saja nak cari balik gambar gambar lama aku dengan incik tunang. gambar lama dengan incik tunang yang ada kat aku semua dah di hapuskan oke. rasa menyesal yang menebal. kalau tak, dah banyak koleksi gambar incik tunang yang hensome. awww.... sila muntah hijau.

adalah sekeping dua gambar lama kteorang masa pergi sunway, port dickson,icity and lost world dulu. jadilah lah ken... dulu aku ada jugak up entry berjalan sakan dengan incik tunang tapi heart broken punya pasal and di tambah pulak dengan bisikan bisikan syaitonirajim *hahah aku pon delete lah segala gambar dia.. mampuuu??? padahal aku yang buat hal dulu. kekeh... dasar perempuan lah kau alia. hahah

gambar pergi lost world :D





Sunway Lagoon :D




Port Dickson :D







and lastly I-City!!!!! rinduuuuuuuu

aku rasa budak budak nieh kaw kaw kutuk aku kennn. dulu tak suka sangat, sekarang gedik pulak. bhahaha! lantak lah. as long as tak kutuk depan aku, aku tak kecik hati. hahah! :p

oh, mr.fiance pernah text aku macam nieh. "syg, kite dah tak boleh enjoy sgt. kene kumpul duit kawin nieh" pfft..... and response aku "yelah syg, kite kumpul duit sama sama ea" cececece depan tunang baik hati, padahal dalam hati, jauh di sudut hatiku......... alahhhh tak boleh enjoy dah ke, boring~~~~ hahahah! :p 


No comments:

Post a Comment