Wednesday, February 20, 2013

#Mode 3 : #Candy Buffet & Props

hey hey hey aku percaya cinta~~~

eh? haha! assalamualaikum...


takde motip ok letak gambar bertiga nieh. nieh sehari sebelum aku bertunang. ronggeng ronggeng dengan mak mak orang. eh? hahah! gambar di curi dari facebook maria. *mampu curi gambar instagram orang jeh weh, handphone aku kan stok baling ayam, ayam tu boleh pengsan seminggu, handphone rilex je elok ken... so, jangan tanya aku ada instagram ke tak! *sentap*

sebelum tu, nak ucap TAHNIAH untuk kawan kawan yang kahwin tarikh saing saing aku bertunang haritu. Tahniah Noneey&Pasangan, Tahniah Salliza&Pasangan, Tahniah Wiyah&Pasangan... to Salliza and Wiyah so sorry tak dapat hadirkan diri... :(

hehe. sebenarnya nak promote business tapi macam segan pulak. *rasa menyampah kan nak segan segan bagai. tampar muka sendiri laju laju! ok, actually takde lah nak bergiat active dalam business candy buffet ni ke hape just saja nak buat side income kan. lagipun rasa seronok buat buat benda cenggini... jadi, rakan bloggers or readers or kawan kawan, saya mintak jasa baik awak semua support business i olls nieh. *malu* hahah! boleh like sini Sweet 4 Sweety and boleh start tempah ye. hahah! harga boleh di runding mengikut jenis candy :)






ok, sila jamu mata anda dengan gambar gambar candy buffet nieh. meh nak tayang props i olls buat sendiri dengan incik tunang pula :)


hasil usaha bersama. eceh :) props nieh DIY sendiri jeh wehh. jimat! <3

oh oh, tadi i olls ada baca komen sorang reader nieh. jap eh nak upload komen die.

seee... mampuuuu??? hahahah!





nah sekeping




No comments:

Post a Comment