Friday, February 22, 2013

#Mode 4 : #Camera reviews

assalamualaikum...

I just received the photos from mr.fiance side and yeah rasa nak uploadlah sekeping dua.. hehe. rasa menyampah tak asyik hupdate sal tunang jeh ken.... lantak.... :p

dah 13hari bergelar tunangan orang. cewah... counting days ohkay! hahah! kalau korang tanya apa perasaan aku, aku just cakap biasa... takde perasaan. hahah! see macam nieh lah mr.fiance jawab kat aku sehari selepas kteorang bertunang. sentap mak oke! hahah! tapi never mind, mr.fiance memang macam tu, nampak cool tapi dalam hati gelabah. hahah! malu nak mengaku, biasa la lelaki dengan egonya. i olls dah biasa dah perangai dia, dah kalis oke. hehe..

hantaran sebelah pihak lelaki yang aku upload sebelum nieh, itu hanya sebahagian. yang nieh yang keseluruhan. banyak ok. thanks untuk mak ayah saudara mr.fiance kerana sponser. hehe...


nieh gaya favourite mr.fiance. bila aku tanya "kenapa u suka buat style cenggini?" die jawab, "i suka amik gambar cmnieh, nampak i gemok sket".... -______- pfft...... yelah sayang.........

see, siap ada orang main rebana lagi. owh, sehari sebelum kteorang bertunang, sebelah pihak lelaki ada buat kenduri sikit. kenduri pulut kuning kalau tak silap aku la. so, incik tunang bawa la geng geng die datang main rebana kat rumah. interesting kan? i'm proud with u. awww... hahah!

ah, jelingan kasih sayang dariku untukmu.... *blueeekkkk muntah pelangi! hahah!

dalam banyak banyak gambar, gambar nieh paling aku suka, teserlah sifat penyayang seorang ayah. eceh! hahah! but like seriously, suka sangat tengok, lepas nieh print gambar nieh sebelum tidur tatap cium muah muah lah gambar nieh. *gedik ok. geliw euwww.. hahah!

well, selain ada tokoh menjadi ayah yang baik *ehem!, mr.fiance adalah anak yang baik. *hantuk kepala kat dinding dopolohpat kali puji tunang sendiri. -_________-" and manja... manja kan suap suap. actually ada pictures mr.fiance suap mak die skali tapi biasa la duk rumah tak full coverage ok, so tak boleh lah upload ye :D








No comments:

Post a Comment