Thursday, February 28, 2013

My Obsession

assalamualaikum...

lately nieh sibuk jeh kan nak cerita pasal tunang bagai. boring korang baca kan kan. tapi tak kire, nak cerita jugak sikit pasal incik tunang. hahah!

tadi message incik tunang kat facebook, nak tunjuk color baju raya kteorang nanti then dia reply sekali jeh pastu malas dah layang... stress ok stress. terasa seperti kurang kasih sayang jeh... *drama. hahah! pastu sebab dia malas nak layan, aku konon kononnya nak merajuk lah kan, sekali petang tadi dia hantar message "esok kita jumpa ea".... haduiiii rasa nak pengsan lah tetiap minggu dia turun nak jumpa aku. terharuuuu... *padahal esok dia turun ipoh sebab ada job. ahaha! perasan oke. takpe, janji dia ada willing nak jumpa aku. kalau dia cakap tak sempat nak jumpa, aku sentap 3hari! 3hari jeh, lebih pada tu kang aku yang meroyan. hahah!

err.. ok dah cerita pasal incik tunang. hari tu aku jengjalan kat blog mana tah, terjumpa gambar gambar nieh terus download. suka gile tengok gambar gambar nieh. rasa wedding aku nanti nak buat macam nieh jeh tapi macam tak mampu pulok. hehehe... so, boleh simpan tiru untuk birthday party untuk anak aku nanti.. oh pelisss kemain verangan... hahah!

















see.. cantik kan... sebab tu aku buat header blog. tak jemu memandang. ehehe...

ok guys, thanks reading. xoxo love ya :D


No comments:

Post a Comment