Sunday, February 17, 2013

#MODE 1 : #Merisik

assalamualaikum...

cecece... tajuk entry dah macam iphone kennn #tag #tag bagai. bhahaha! dreams jeh ok, dreams!!! unless kalau orang nak bagi sebijik, gua terima seikhlas hati... yedak mr.fiance? haha! *tetbe

well well well. dah kenal tunang aku? eceh, tunang sekarang, tak main la bf bf lagi. *blagak gilak. haha! ok ok, gurau. hm... pada sesiapa yang tak kenal, meh nak intro sket. eceh. actually aku pernah bersama dengan mr.fiance nieh since 2010. then ada problems, we all decided break off jeh ken... then from that day, aku tak pernah pon contact dia, siap kutuk lagi ohkay! tup tup pejam celik pejam celik dah nak jadi laki sendiri, acane tuh? haha! *so sorry mr.fiance...hehe

jodoh kan. sebelum decided nak bersama dengan dia balik nieh, i olls set mind ok, lantak lah orang nak fikir apa pun, bukan diorang yang tentukan hidup aku, Allah yang tentukan. for what nak rasa malu if betul lah dia jodoh aku. me and him just berusaha, tawakal...

see, nak cerita pasal merisik, dah ke laut.... before si dia hantar rombongan merisik, actually i told him to meet my mum first, cakap baik baik yang awak nak hantar merisik. kan proper. so, last year, end of november if not mistaken la, si dia dengan gentlenya datang rumah bawa buah apple jumpa mak face to face. ambil masa juga ye nak buka topic serious. blushing ok muka dia time tu. if i could snap pic dia lah time tu, haish! tp hanphone i olls kan very the canggih ken... hehe..

then decide punya decide, mak cakap hantar lah rombongan bulan rabiulawal, bulan baik kan :) so 19January2013 bermulalah kisah antara dua keluarga untuk di satukan. eceh ayat drama jeh kan. hahah!

aku pon tak dengar apa diorang bualkan. aku duk kat dapur jeh oke tolong basuh pinggan bagai. then bila dah end conversation tu tetbe belah pihak lelaki nak tengoklah empunya badan kan. like seriously aku tak expect pon mak si dia nak sarungkan cincin. dah lah berpeluh peluh tengah basuh pinggan, pastu tetbe nak tengok lak.. alahai nasib baik i olls siap comel comel sikit. hehe.. comel ke tak ye, jom tengok gambar :)



see canggih yedak sekarang? merisik pon bawa hantaran.. aku pon confuse. haha! 

ok la kot kan pakai simple cmnieh jeh.... :D oh, aku takdelah balas hantaran cantik cantik cenggini tapi mak ada kasi laksa, kuih muih and buah jambu loceng fresh from pokok lagi ok untuk pihak lelaki. cool kan??? :D



*cantik kan hantaran tu. so if interested, u guys boleh pm kawan mr.fiance nieh.. FACEBOOK U-C. i olls panggil dia u-c jeh, amik tempahan for hantaran, wedding plan and jahit beads :) oh and dia ada jual kain ela... :D



tunggu #MODE 2 : #Bertunang




No comments:

Post a Comment