Friday, June 17, 2011

Happy Mode

slm...

yeah, memang tak sabar nak share dengan korang nieh tapi terpaksa gak sabar sebab ada lagi gambar belum transfer, reader card tak dapat lagi, *panjang ceritanya, nanti aku include sekali pasal memory card nie dalam next entry key. apa nieh gambar-gambar bagai? haa...haha...ok, aku pergi vacation. *eleh, tu pon nak gtau ke? yup, memang nak bagi tahu sebab first time kot pergi oversea, jakun dowh...yes, aku tak mampu nak pergi oversea, kali nie pon aku pergi kakak kesayangan yang sponser 100%. thanks kakak ku sayang..

kakak aku relex je sebab dia dah biasa sangat pergi oversea, lagipon dia dah biasa hidup kat perantauan masa ambil degree dulu, so aku sorang jela yang jakun giler! haha! serius best giler pergi berjalan-jalan negara orang, macam-macam kita belajar, budaya, teknologi, bla bla bla.banyak la, nanti aku buat setiap hari aku kat sana 1 entry and korang boleh la tambah pengetahuan gak kan.

yes, nie first time aku pergi negara 4 musim and musim yang aku pergi nie time musim panas. tapi still ada bezanya dari malaysia. entry tu nanti aku buat lain.haha! saving-saving..siapa yang dah tahu aku pergi mana tu, buat-buat tak tahu jela eh. (^_^)

No comments:

Post a Comment