Sunday, June 5, 2011

My Gorgeous Mum: On My Birthday

slm.....

ok, semalam mak aku turun melaka dengan family abang aku.abang aku ada tournament bowling kat sini, so dah alang-alang turun mesti la nak jumpa anak kesayangan beliau nie kan.di sebabkan abang aku rushing dengan tournament dia tu, terpaksa la aku drive pergi kat diorang kat mahkota parade.aku memang malasssssssssss gile nak drive ke mp tu sebab jemmmmm..huh demmmmm! terpaksa la jugak drive sendiri.apa la nasib malang hari tu kereta lak air-con rosak, ya Allah....panas yang amat, aku dalam kereta tu da macam sauna dah.menitik-nitik peluh, kalau buka baju perah-perah mesti penuh satu besen.then cari parking satu hal lagi! susahnyeeeee parking, aku parking kat hatten square tu pon tingkat 6, bila balik sesat cari kereta tak jumpa then gelabah, hehe padahal lupa tingkat berapa, parking tingkat 6, g tengok kat tingkat 5.haish! alia alia!

then dah habis semua kerja abang aku, g jalan-jalan jap then diorang balik ke Homestay.yes, family abang aku tidur sini sebab nak bawa anak-anak dia jalan-jalan g wonderland la, zoo la, tah mana-mana lagi la. so, mak aku tak nak ikot abang aku and aku pon malas nak join sebab penat la, sejak akhir-akhir nie aku tak lena tidur. so, mak aku tidur la rumah aku.first time dowh mak datang rumah bujang anak dia nie, aku malu jugak, rumah pangsapuri kot-kot mak aku tak selesa ke kan.em, aku layan 1st class la, buat macam hotel 5bintang, sediakan tempat tidur cantik-cantik, towel wangi-wangi.cewah,anak mithali betul kan kan..

nie fresh gambar nie, aku amik pagi tadi masa hantar mak aku ke stesen bas.


tahu tak mak aku bagi apa for my birthday?? ce teka ce teka..heehe..mak aku bagi madu lebah..oh oh, how sweet..pandai mak aku pilih hadiah, aku memang suka madu lebah. dulu memang aku amalkan tapi sekarang dah malas la tapi bila dah dapat free tu, boleh la amalkan balik, tak gitu? thank you mummy... i love you so much and thanks spent time for my birthday.jauh kot mak aku turun, dari perak.saya sayang sangat-sangat pada mak..arini mak aku dah balik perak dah.sedih weh, tak boleh makan mewah-mewah dah...so alia, kembali pada rutin asal, biskut, roti meggi, biskut, roti, meggi..syukur...ada jugak benda nak makan kan. ;p

alolololo...mak yang kiut miut nie, geram geram, cubit pipi tu kang ;p

No comments:

Post a Comment