Wednesday, June 1, 2011

Yeah 1june!

salam...

omg omg omg!! budget masuk bulan june nie nak buat entry setiap hari tapi tak sedar 1 june dah nak habis masa...nak kene taip laju-laju nieh..fesbukku sanggupku abaikan...

tapi...(sambil garu kepala) nak cerita pasal apa?? ok ok, nak cerita pasal anak-anak buah aku la boleh?

em, aku ada tujuh orang anak buah, lima anak abang sulung and dua anak abang yang ketiga...apa ea aku nak cerita pasal diorang?ok, anak buah yang paling besar muda 10 tahun dari aku, cantik orangnya.second akan menduduki upsr thun nie.third kembar! kembar lelaki perempuan.and last, baru berusia 5tahun, nie semua anak abg aku yang sulung..

ini nur dania batrisyia and nur dini batrisyia

kembar: nur dina batrisyia & muhammad danish haziq, and little bro: muhammad danny haziq



ok...anak abang aku yang ketiga ada dua orang, yang 1st umur 5tahun..and 2nd baru setahun =)

yeah, ini dia..yang besar muhammad daniel arfan and yang kecik tet nama muhammad darwis afiq =)

alolololo...comelnye.....

yeah, di sebabkan aku tak de adik, aku memang sukaaaaaaaaaaa kanak-kanak....terutama baby umur 3-1thun....and yeah, aku memang sayang gila anak-anak buah aku...macam anak sendiri pulak kan..hehe..tapi aku layan macam adik aku sendiri and aku bangga gila kalau bawa diorang keluar jalan-jalan sebab bila orang lain tengok, mesti diorang fikir, "penyayangnye kakak diorang nie"..hahaha..macam nie rupanya perasaan jadi kakak ea ;p jom layan gambar masa budak-budak nie kecik-kecik..

dania, dini, kembar


danny a.k.a adik

daniel

thank you ALLAH sebab kurniakan anak-anak sedara yang comel-comel...(budak-budak semuanye come-comel) ape la aku nie kan...ok, pape pon, saja je share ngan korang... ;)

No comments:

Post a Comment