Wednesday, July 13, 2011

Window Shopping je?

salam...


wehooo...ahad lepas pergi window shopping dengan maria! saja usha-usha dress maria nak pergi dinner nanti. nama pon window shopping kan, so tengok-tengok jela mampu. ok, korang shopping macam mana ea?
em aku, kalau aku berkenan, aku akan try dalam fitting room dulu buat macam dalam poket ada rm1k walaupon dalam poket ada rm1 je, then bila dah habis posing-posing dalam fitting room tu *agak-agak dalam sejam lebih la kan, aku letak balik then try baju lain lak, then dengan slambe jeh la tak beli. ok, kalau balik masih teringat-ingat baju tu, esoknya baru pegi beli. em, macam tu la biasanye. hehe.. ^_^


ok, boring-boring lepak buat la video nieh. kalau korang perasan, maria ada sebut badan ketar-ketar. so ada pembetulan, buat video maria lak ^_^ *aku dah rotate dah video nieh tapi nk upload, pergh!!! lama gila wa cakap sama lu, seharian aku tunggu, bengang punya pasal, upload jela senget2 pon. sorry. baru lagi dalam bab-bab video nieh, nanti aku belajo lagi ea =)


fast food jela yang mampu~~

raja mariatul qibtiah *hamboi, panjang nou namanya..aaa semmputt den. panggil mar sudeh ;p

with mar bergaya seluar unik dalam fitting room.haha!

ok, ni pakaian original.

and gelang! yes! we bought gelang for rm5.50 each *_^



pembetulannye. "tangan ketar-ketar, bukan badan ketar-ketar. badan ketar tu lemak ;p".
nie video maria, di sebabkan maria 1st time buat video *kire aku senoir la dlm bab-bab video nieh (padahal 2nd time je pon aku buat video. kahkah*ok, tak kelakar.) dia malu-malu tucing lak then tersebut perkataan 'gampang'. maksudnye....em aku tak tahu *ceh budget, tapi we olls selalu guna la.haha @.@

3 comments:

  1. haha,,ada ke duk dalam fitting room sejam..mahu kena lempang dengan orang lain..:p

    aku pon biasa buat benda tu..haha..saja je nak try,,suka2..bukan nak beli sangat pon..haha

    ReplyDelete
  2. hehe. kan, duk je lama2 dlm fitting room. org marah buat hati kering jeh ;p

    ReplyDelete
  3. window shoping la bgs..jimat duit..wuu

    ReplyDelete