Saturday, July 2, 2011

Dinner ke Aktiviti di PD??? dilema dilema!!

salam...

boring kan baca blog aku, tak habis-habis nak cerita aktiviti aku, nak menunjuk la tuh! haha! terkutuk diri sendiri lak.bukan menunjuk key, nie blog personal kot, so aku cerita pasal aku jela, kalau korang suka baca perkara-perkara yang best, blog lain banyak =) klik je, macam-macam info korang dapat, serius tambah pengetahuan.

fizz

tanem

ok, lets go baca apa lak entry hari nie. hm..hari khamis lepas, aku teman fiza and tanem pergi survey hotel untuk buat dinner kelas dia orang. serius, aku lak yang teruja nak dinner sebab tak pernah kot join dinner yang formal macam nie, kesian~~ so, aku lak over excited.actually, dinner nieh untuk budak-budak electronic industri jeh, aku dak electronic computer, so tak dapat la join but aku harap sangat ketua program nieh setuju boleh bawa pasangan, so boleh la aku jadi pasangan fiza malam tu *ehem, serius teringin gila nak join dinner korang wehhh! haha! mintak simpati nieh! masa pergi survey and masa fiza and tanem berbincang, terkebil-kebil aku tengok, nak join bincang lebih-lebih segan, kang lebih kuah dari nasi lak kang.hehe.so, bagi idea sikit-sikit jela.


MASALAHnya sekarang, budak-budak kelas aku pon nak buat aktiviti kelas kat PD pada tarikh yang sama.sudaaaaaa.....budak-budak kelas aku tak nak buat dinner, nak buat aktiviti yang lebih enjoy. aku lak pening nak join yang mana satu pon tak tahu. nak sangat join dinner sebab tak pernah pergi formal dinner tapi nak jugak join aktiviti budak-budak kelas sebab lepas nieh memang payah dah la nak jumpa. *dah nak grad la katakan*ehem! :) best juga aktiviti budak-budak kelas nieh, naik banana boat la, bbq la, bestnya bestnya! macam mana nieh korang??? tak tidur malam fikir pasal nieh.haish!

alia alia, kalau bab nak enjoy kau laju je kan, bab nak study, kau bermalas-malasan sangat! apa la nak jadi!
haiiii dasar anak bongsu betul la!*tetiba~~ manja sangat! pang kang!



urusetia yang berkarisma =)

No comments:

Post a Comment