Sunday, May 15, 2011

Aku bukan blogger tegar

Slm..
Hello there! So, lame dah xupdate. Knp? Jwpan: KEMALASAN..
Akan tetapi, apabila tgk blogger2 lain buat entry byk2, sepeti teringin nak buat entry. So persetankan kemalasan itu…
Aku buat entry tgk pd mood, kalau rs nk buat, just buat je sampai 1hri, 3-4 entry. Kalau mood nk buat entry xde, buka blog sendiri pon jgn harap..
Nk share la sket bila aku jd rajin buat blog nie:

1st: time aku boring gle2 baru la timbul mood nak buat entry.haha

2nd: apabila tetbe je nak share sumthing dgn korang, so aku pon buat la entry tah pape mcm nie.

3rd: bila aku g jln2 ke, melancong ke, aku nak share ngn korang, so time tu baru semangat nk buat entry..

Tu je perasaan aku nak buat entry…so, ape yg ada blog tu n sll update, tahniah weh, korang mmg seorg yg rajin dan bijak sbb buat entry+design blog mmg bez, aku akuinye tp org mls mcm aku nie, jgn ckp la...,nk buka blog sendiri pon mlssss gle…hehe

No comments:

Post a Comment