Wednesday, May 18, 2011

kalau kita suka orang tu, kita tak boleh paksa dia suka kita

slm....


haish..tak tau la kenapa nak buat entry macam nie tapi tu la, gatai nak buat jugak..tajuk tu ada kena-mengena dengan aku ka? hmm...tah la...ada la kot...suka nie bukan boleh paksa-paksa, kalau dah suka, buruk dia pon nampak baik je kan.ok, meh nak share sket pengalaman...

aku penah la suka seseorang nie, die nie nothing pon, means tak lah hensem, tak la baik sangat, kedekut, kawan dengan ramai perempuan, merokok and bla bla bla..see, semua buruk kan tapi aku suka dia, siap aku bagi hadiah lagi tapi hadiah murah jela.haha...

tak ada sebab pon kenapa suka dia, things just happen like that je..and dia?? hahaha, orang ramai kawan perempuan kot, pandai ngayat, mane la nak pandang aku..haaaa.....dah dapat jwpnnya, aku suka dia sebab dia pandai mengayat, hahaha..(tah pape la ko nie alia)...bukan mengayat "u ni pretty la" "u nie kiut miut la", dia mengayat mcm nie "u nie budget hot" "u nie xmalu" "u nie gemuk" n bla bla bla pelik kan tapi trust me, memang ramai pompuan suka lelaki yang mengayat macam nie.haha...betoi ka?? tah, korang p tanya pompuan lain la, tapi bagi aku, lagi dia kutuk2 aku, lagi aku suka...tapi.....time berkawan jela, kalau "bf" aku ckp kat aku mcm nie hari2 boleh buat aku pancung kepala dia...



tapi orang macam si dia yang aku suka nie, aku yakin kalau dia dapat gf yang betul2 dia suka and sayang, dia sayang betul2 la, tak main2..sebab tu, kita jangan paksa dia untuk suka kita, biar perasaan tu datang sendiri..jangan paksa and hubungan tu akan kekal...

No comments:

Post a Comment