Monday, May 23, 2011

Gotong-royong mengeratkan persahabatan

slm....


nie kes tak dapat tidur nie, sebab tu semangat buat entry..dah beberapa malam nie ssh betol nak rasa mengantuk, nak kata terlebih tidur siang pon tak jugak, tak tidur siang pon, bangun pon awal je..haish....

nie bukti tak tidur siang tau.jom usha gambar dulu:


barang-barang roses(bukan nama sebenar)


awat muka mar letih nor....cian die, nasib baik pekena air tebu ais trus segar ;p


ye2, kteorg bergotong-royong pindahkan barang roses(bukan nama sebenar) dari rumah sewa ke hostel...best ada aktiviti macam nie sebab selain kita exercise, kita dapat mengeratkan lagi hubungan persahabatan tu, keje pon cepat je settle kan...and thanks roses(bukan nama sebenar) blanja makan..hihi...




*ros, ok tak aku letak nama roses(bukan nama sebenar) nie?? hahaha...kesengalan di situ ea ;p

op op ops..nie nak selit lagi 1 cite best masa siang tadi!!!


lepas kteorang angkat barang-barang ros tu, kteorg decided la nak p makan kat jusco then on the way tu ada accident betul-betul berlaku depan mata kteorang..walaupon aku duk depan sebelah driver tapi aku tak nampak babak-babak cemas tu sebab sibuk cari channel radio...aku just dengar maria jerit panggil fiza then baru aku perasan ada kete kancil langgar divider jalan..bak kata fiza. mcm tengok filem action depan mata..haha...fiza yang bawa kete memang nmpak cuak and blurr sekejap, jgn katakan fiza, aku yang miss babak tu pon blurr sekejap, tak thu nak buat apa...kancil tu budak cina yang bawa, budak lagi, maybe lepasan spm kot.muka dia pucat lesi, nsb baik takde cedera parah tapi kete die memang remuk teruk kat depan..siap penanda jalan terpelanting lagi, kene kete fiza tapi nasib baik jugak takde calar yang teruk, fiza dah nak nagis dah time tu..huhu, faham je perasaan die, kete aku calar sket pon, hati macam tercalar gak...cian adik tu, hope die tak trauma la...maybe die pening minum nescafe kat jusco kot, tu yang hentam divider tu, tak gitu maria?? hahaha ;p


No comments:

Post a Comment