Monday, May 16, 2011

Bilikku syurgaku..

slm....

yeah, selalu kita dengar, rumahku syurgaku...betul memang betul tapi aku just nak detailskan lagi bahagian mana la yang di katakan syurga...yes! BILIK anda! sebab kalau kita penat-penat kerja or study, balik je mesti nak landing..so, kalau aku, aku memang landing atas katil dalam bilik la kan..

ea-ea aku tahu bilik korang mesti cantik-cantik..bilik aku nie tak seberapa pon tapi aku memang selesa and bersyukur ada bilik yang selesa untuk berehat..and saja nak kongsi dengan korang, aku suka tengok gambar-gambar bilik yang cantik-cantik dalam web supaya suatu hari nanti aku pon boleh memilikinya..tapi untuk sekarang, ini jela yang mampu aku buat bilik aku sebagai syurgaku... =)

ini la katil aku kat kampung...layan je tido weh..mampu katil besi je..tp tido berkualiti =) oh2, tedy2 tu abg and kakak aku yang bagi masa aku kecik2..hehe...lovely...



ini pulak semua gift2 dari kawan2, ex2, scandal2(oppss!!!)..hehe..semua antik, zaman2 sekolah dulu..sekarang tak main dah barang2 macam nie...barang2 sentimental....




ini meja study aku..meja nie la byk berjasa kat aku dalam akedemik, percintaan(tulis surat cinta) cewah...tempat aku lepak2 sambil termenung bila boring dan tempat melukis...

_______________________________________________


ini bilik aku di melaka..rumah sewa..katil nie banyak berjasa...


ini meja bersolekku....


alolololo...ini teddy2 kecik yang sentimental..yang belakang tu nama luri(coklat), lagi satu aila(cream)...dorang bercinta suatu ketika dulu..hihihi..yang depan takde nama.. ;p




ok ok, bilik aku nie memang kanak-kanak habis sebab gambar bilik di kampung tu di ambil semasa zaman persekolahan ea...aku dah jarang balik kampung di sebabkan tiada siapa lagi di sana, aku balik perak duk rumah kat ipoh je sebab mak aku pon selalu balik ipoh...yang di melaka tu, erm teddy2 tue semua atas pemberian orang lain yang sayangkan aku *ehem*ehem ;p, so belasah jela tidur sekali dengan teddy2 tue..hehe


No comments:

Post a Comment