Monday, May 16, 2011

Teacher Appreciation Day

slm....

hye kawan-kawan....siapa cikgu favourite anda?? aku....sudah tentu puan siti aminah and allahyarham encik hassan don..yes, mak dan allahyarham bapak aku...mereka berdua adalah cikgu favourite aku sampai sekarang... "SELAMAT HARI GURU, cikgu..." itu la apa yang aku sebut pada mereka sambil berpelukan..sweetkan..

erm...rasanya tak terlambat nak ucap SELAMAT HARI IBU pada mak aku..hari tue dah ucap dah tp dalam blog belum lagi..(lorh, tetbe la pulak kan...hehe)...ok ok...tutup cerita tu..meh sambung cerita hari guru...

mak n allahyarham seorang yang GARANG tapi kalau korang tanya mana yang lagi garang, of course allahyarham...garang dia macam mana??--tu korang boleh tanya la anak murid beliau macam mana kan...serius garang..nasib baik la aku tak penah jadi anak murid officially beliau..setakat beliau ajar di rumah jela...tapi yang best jadi anak cikgu nie bila kita pergi sekolah yang mak ayah kita mengajar, automatik jadi femes emes weh..haha...mungkin aku kiut miut kot masa kanak-kanak (hulamakkkkk perasannnn)....

tak mao la merepek-repek panjang2 lagi kan...nie nak bagi quotes sket...hehe...

"I fortunate I had a teacher as wonderful loving and caring as You"


ini je gambar allahyarham yang jelas yang ada dalam laptop aku...banyak gambar cuci je sebab dulu2 pakai camera filem =)

and ini gambar cinta aku yang terbaru masa hari ibu aku bawa beliau jalan-jalan putrajaya... =)

OH OH...tidak lupa juga pada cikgu-cikgu tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, universiti, "SELAMAT HARI GURU"....terima kasih segala ilmu yang di curahkan dan halalkan dan berkati la ilmu itu...amin..saya akan kenang jasa-jasa cikgu-cikgu...

TERIMA KASIH CIKGU

No comments:

Post a Comment