Saturday, December 31, 2011

Bye Bye 2011 ^^

assalamualaikum...

ok, di mulakan dengan muka budak budget nerdy nieh :p


hey hey ! hari terakhir 2011 sudaa.... asal sebut pasal tahun baru jeh, mesti pasal azam... ni nak tanya, korang tak jawab pon takpe, azam 2011 korang dah terlaksana belum? ke tetiap tahun tak tercapai? loser~ kahkah, suka hati jeh cakap orang loser. tula, sape suruh beria-ia set azam la bagai, kemain kau kan awal tahun berkobar-kobar azam sume, pastu akhir tahun hampeh! owh, aku cakap kat diri sendiri ohkay, kalau u olls nak terasa pon, teruskan....tiada siapa untuk menghalang, dihalang, terhalang or berhalang.. eh..ok, lari tajuk lagi.

jom kita renung renungkan... nieh aku copy dari Dato' Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah punya page...  
"As salamu'alaikum shbt FB yg d kasihi. Tahun 2012 d ambang pintu. Ini mungkin tahun terakhir kita d muka bumi. Azamlah utk jadi yg terbaik, membantu bukan membantutkan, mendoakan bukan mengutuk org, cari kebaikan bukan keburukan org, memaafkan bukan dendam, jadi sbb turunnya Hidayah Allah bukan daayah setan, dapat redha Allah dan redha insan, bahagia d dunia n cemerlang di akhirat. Maaf zahir batin, moga Allah rahmati kita semua. Amin, wassalam."

jom muhasabah diri dan set azam baru... azam tak perlu gah gah pon, nak kurus la, nak kete la, nak rumah la, nak kawin la, bla bla bla, yang penting, berubah untuk menjadi hamba Allah yang LEBIH baik dari sebelum nieh. amin...


end this year sambut dengan family. owh, bukan plan pon nak sambut ke hape, just kebetulan aku datang rumah abang aku then dia ajak aku dengan mak pergi shopping barang-barang sekolah anak anak beliau, so follow jelah. family abang aku yang lagi sorang pon follow jugak. so, shopping jela kat the mines.

tinggi kemain dia nieh ! heels kemain lagi weyy

masa kat the mines tu, anak sedara aku 4orang hilang kot. pucat lesi mak mak diorang. ha.... macam nieh, aku, dania and dini sibuk sangat lah nak bergambar bagai, and mak aku lak, penat, so beliau duduk jela. abang aku sorang pergi mana tah, yang lagi sorang duk jaga anak kecik dia. tetbe aku dengar kakak kakak ipar aku kecoh. aku pon sibuk jela tanya kenapa, rupa rupanya budak budak tu hilang. HILANG? panic kot!

dalam 10minit tak tentu arah nak buat apa, skali kakak ipar aku perasan salah seorang dari diorang keluar dari kedai cd. menjerit kakak ipar aku wey.. semua orang pandang. then keluar lagi sorang, time nieh aku lak menjerit, lantak la sape nak cakap apa pon, janji anak sedara aku dengar. pastu semua kene marah. ooooo itulah ceritanya di the mines. the end. haha!

pas habis berjalan, pergi la makan kat old town cyberjaya. nieh tempat feveret my eldest brother. tak tahu kenapa dia suka makan kat sini. maybe suasana dia best. memang suasana tempat tu best! aku pon suka. korang buleh try old town kat sini. ^^

why is our coffee White?





sesi order... kalau ramai memang haruk pikuk sikit ^^


dua heroku... alahai....



sesi menunggu pulak...minum minum dulu... perut time nieh dah krroookk krroookk dah....



kahkahkah.. ok, saja nak gelak

hah ! sesi makan makan makan....!







-the end 2011-





No comments:

Post a Comment