Tuesday, December 6, 2011

Dia baca blog aku rupanya ^^

salam...




adoi... semalam ada la on call dengan member aku selama beberapa jam kan #jam?? ok, tipu, gayut 35minit++ jeh... and antara yang di bualkan, dia kritik habis habis blog haku... perghh terasa gila kot, nangis guling guling sambil tutup lubang hidong dengan bantal sebab tak nak hingus keluar ! LOL !

actually tak sangka sebenarnya dengan "kesibukan" dia tu ada pulak masa membaca apa aku merepek nieh kan.. *alah, cakap jela kau memang baca setiap entry aku yang tah hape hape nieh sebab kau suka aku kan kan? haha!

it defines who you are? means, you love me too kan kan? mengaku jela oi    #aku kuat perasan. who cares? 




ok, sebenarnya apa yang dia cakap tu sangat truly. blog nieh boleh jana pendapatan jugak sebenarnya. but aku berblogging atas sebab saja saja. boleh macam tu? hehe.. so, tak kisah la dapat duet ke tak, ada orang baca ke tak, suka-baca, tak suka-boleh jeh kritik. gua tahan beb bunyi bunyi langau nieh. #pehh blagak gila! orang kutuk sikit jeh kau dah masuk toilet nangis bagai nak rak alia, lagi mau langsi aaa alia? hehehe...

ok, kawan aku tu just bagi pendapat. aku terima. insyaAllah kalau aku rajin, aku akan buat entry yang tak merepek-repek ea? yang menjana minda otak saraf arachnoidea mater korang tu kan? boleh sabar? boleh kan kan... yang aku kelakarnya, baca pulak dia bila aku post entry pasal cinta cintan so euw bagai tu. eleh, perasan la tu kan aku update pasal dia? tu yang kalut baca tu. lalalalala~~

haha, anyway, thanks to you sebab bagi pendapat, kritik, kasi i gelak besar semalam, best  sebenarnya bebual dengan u tapi tula, u nieh kan "sibuk". ok, fine, malas kacau. #tacing! ;p

No comments:

Post a Comment