Thursday, December 22, 2011

Warung Tepi Jalan dan Selipar Facebook

assalamualaikum...

...yeah, update lagi dan lagi dan lagi...

korang tau kenapa aku gigih sangat update nieh? satu, ofkos sebab dah memang takde kerja. and second sebab broadband aku dua tiga hri nieh LAJU pulak. so, aku pon laju jela update...

tengah hari tadi tiba tiba mak cakap macam nieh

"alia, mak malas masak la, jom makan kat luar..." _____ oh, aku pembantu jeh masak memasak nieh. kalau mak suruh goreng sayur ke, ikan ke, ayam ke, telur ke, itu aku terror. nak masak yang power power boleh tapi kena ada buku resipi kat sebelah. muahahaha!

"ok, JOOOMMMM!" ___aku la orang paling happy dalam dunia nieh kalau mak ajak keluar dari tempurung yang indah ini weyy... aku pon siap siap la...

pon pon pin pin.....sudah.... mak aku kalau bab menunggu, beliau memang kurang sabar! dia hon kemain lagi sambil jerit... "cepat la sikit alia oiii.... takkan nak makan kat warung pak leman pon hang nak bermakeup bagai".....mak aku bebel. biasa la tu....

"sat mak sat... image is everything.....!"............

hehe...ok, warung pak leman tu aku yang reka. apa tah nama warung tu aku tak tahu tapi masakan dia semua power power jugak la...jadi tadi aku makan mee rebus sebab nasi ayam dia dah habis... so sad :(

ini la mee rebusnya.... pekena dengan........

leey chee kang....pehhh power power.....

dah habis makan, perut pon kenyang, ajak mak pegi pekan jap nak beli slipar sebab slipar sebelum nieh dah putus akibat tuannya terlalu ganas..... ganas ke? @@

hehe... slipar nieh banyak jeh kat jonker walk dulu tapi aku tak interested pon. tapi tadi dah no choice, beli jela slipar murah nieh...


ok, sebelum nieh pernah makan nasi ayam kat warung pak leman nieh. nasi ayam dia the best in town.. hehehe


but ABC dia tak sedap!





No comments:

Post a Comment