Wednesday, December 7, 2011

Header aku yang lama LESAP!

assalamualaikum...

huk huk huk nak nangis laju laju, kuat kuat, deras deras sebab putus cinta !!! huwaaaaaaaaa~~~ ok, bukan putus cinta, drama jeh  ! 

amacam header baru aku? ada ngam tak? cantik tak? apa ?! buruk?! berani kau kutuk belakang belakang ea?! kutuk tepi tepi dah la! weh, sedih weh... header lama aku yang aku sayang, kasih, di belai belai di manja manja selama ini sudah pupus di telan zaman, di telan monster or wateva la kan! actually semalam aku tukar template background blog then nak center kan la header lama aku tu, tup tup ter-remove pulak. aku pon relax relax la lagi sebab rasa rasanya macam ada backup header lama tu dalam laptop, then cari punya cari, pusing punya pusing, folder header tu aku dah DELETE! OH GOD! so kelam kabut buat header lain. 


buruk pon buruk la, janji ada header kan, janji muka aku yang syekeleh, yang serabai, yang tak cantik tapi comel tu ada la sikit sikit kan, janji muka aku terpampang dekat top blog aku, orang suka ke tak suka ke, ada aku kesah? #hamboii garangnya! actually aku sendiri pon macam geli euw euw letak header ada love love la bagai. aku lebih suka dengan header aku yang lama yang nampak lebih cool... puji puji, aku memang suka puji diri sendiri. sekian terima kasih...

anyway, kalau aku rajin meng-edit header lagi, ada la yang baru ea...buat masa nieh korang layankan ajela header aku yang euw euw nieh ea? hehe.. mekaseh korang, sayang sangat dengan korang. muah muah kat dahi.



* spread love don't hate love ! 




3 comments: