Friday, December 2, 2011

Penangan OMBAK RINDU

salam...

" cinta tak kejam, manusia yang tidak pandai menghargai cinta. "


" mana ada perempuan yang sanggup tengok orang yang dia cintai menyayangi orang lain, macam mana sekalipun, hati tetap terluka. itu bukan redha, itu pasrah ! "


okk, lebih kurang la skrip tu dalam beberapa babak dalam cite ombak rindu yang aku suka ^^ ...... actually novel ombak rindu aku dah lama gila baca so ingat ingat lupa exactly cerita dia macam mana....


well, aku sangat syorkan sesiapa yang suka cerita yang menyentuh perasaan nieh boleh la layan cerita ombak rindu. aku malas nak elaborate panjang panjang, kang cakap aku poyo pulak cinta yang sejati bagai kan. but cerita nieh bila di fikirkan logiknya, masih ada cinta yang sejati. pengorbanan. kasih sayang yang tulus. kita nieh yang menonton selalu nak cinta seperti tu kan tapi bila realitinya, asyik keliru jeh siapa cinta kita yang sebenar...semalam tengok ombak rindu, menitis jugak la air mata syahdu aku bukan setitik dua titik, bertitik titik, tirah tegur pon aku layan tak layan jeh, dah habis aku paling muka kat tirah, dia bikin gempar panggung lak "alia ko nagis ke??" haha! tirah nieh mulut memang takde insuran, nasib baik aku sayang, kalau tak, nangis lagi laju time tu. haha! ;p



hm...actually masa tengok cerita nieh, aku asyik teringat someone jeh. haish! susah nak cakap, susah nak patah balik, susah nak betulkan keadaan semula, jadi pasrah jela pada keadaan.  ye, pasrah... redha tu ikhlas. aku tak ikhlas ke lepaskan, kalau ikhlas kenapa terluka ye dak... ok ok, masa.. i need time....


ok, semalam before tengok wayang kteorang pegi makan roti nan double cheese the best in town. first first aku pon tak tau roti nan best kat sini  *6tahun duk mlaka tak tahu, gila noob aku. haish! then ada la someone nieh yang ajak pegi sini makan masa konvo ritu, hah, that "someone" la yang aku teringat masa tengok cerita ombak rindu. haha! dah la tajuk ombak rindu, kene pulak dengan feeling feeling aku nieh. cik thirah lak tak habis habis bahan. haish! nak sebut izzah tersebut lain pulak! haha! sape suruh nama nak sama. ;p

ok, jom layan pictures lah ^__^

ayam tandori...

double cheese nan the best in town... kota laksamana...

hah! nieh aksi aksi gelojoh ^^






*ada sesiapa nak tukar tukar jam tangan tak dengan saya? ;p


No comments:

Post a Comment